DEN LEVENDE LYSFEST 2023

- i år i en strømbesparende version.

I år vil Lysfesten byde på forskellige værker og arrangementer, der er drevet af vedvarende energikilder, genbrug og levende lys. Med Den Levende Lysfest skaber Kulturstrøget kulturelle oplevelser, samtidig med at vi sparer på strømmen. Frem for at aflyse (og derved ikke være en del af problemet) afholder vi en Lysfest, hvor vi sparer på energien, og derved er en del af løsningen. Derfor er det også rigtig vigtigt, at du slukker for strømmen derhjemme.

Domkirken er åben fra 17-21. Der er gratis adgang. Kl. 17-17.45 spiller Camilla Tiedt og Bagland koncert på ca 45 min. med tematik omkring universet, Jorden og vores liv under sol, måne og stjerner. Herefter er der tid til at gå rundt og nyde kirken i mørket.

Se program på Kulturstrøget Roskilde