Kirkehøjskolens efterårsprogram 2024 er klar

Tilmelding til efterårets kirkehøjskole i Roskilde er åben.

Stof til tro og eftertanke
Kirkehøjskolen i Roskilde Domprovsti præsenterer programmet for efteråret 2024 med temaet: Det gode og det onde - hvor går grænsen?

Engle og dæmoner. Himmel og helvede. Er det gode og det onde i kamp - afhængige af hinanden - eller kan de forenes? Efterårets Kirkehøjskole i Roskilde afholder fire spændende formiddage, hvor grænsen mellem det gode og det onde belyses gennem teologi, litteratur, kunst og filosofi.

Læs programmet for efterårets kirkehøjskole her

Fire foredrag, fire lørdage hvor vi besøger fire forskellige sognegårde på Roskildes kirkelandkort. Hver gang starter oplægget kl. 9.00. Fra ca. kl. 8:45 får vi sammen kaffe og brød
På gensyn til de fire foredrag i efterårets kirkehøjskole!

Lørdage kl. 9.00 -12.00

• 7. september
  • 5. oktober
  • 2. november
  • 30. november

Tilmelding
Tilmeld og betal her. Der er 75 pladser, tilmelding efter først-til-mølle princippet. Tilmeldingen er åben.

Læs mere om Roskildes kirkehøjskole på provstiets hjemmeside.