Musikprogram

Roskilde Domkirke byder på en lang række af musiskalske oplevelser. Du kan både opleve vores kor; Drengekoret, Domkoret, Pigekoret, Voksenkoret, Børnekoret, Juniorkoret og Spirekoret. Vi afholder også orgelkoncerter hvor vores egne organister spiller på det historiske Raphaëlisorgel. Du kan også opleve nationale og internationale spille på det historiske orgel. Og så kan du opleve alt det imellem, Domkirken huser nemlig spændende, storslåede og rørende koncerter under kirkens hvælvinger, som rummer 1000 års historie.

Her på siden kan du finde det nyeste halvårlige musikprogram. Du kan downloade det og gemme det, eller hente det i Våbenhuset i Domkirken. Du kan også hente tidligere musikprogrammer. Én ting er sikkert... I Roskilde Domkirke er der musik for enhver smag.

Musikprogram foråret 2024

Nyt år - nye musikoplevelser i Roskilde Domkirke. Første halvår 2024 bærer præg af et stort skifte i Domkirkens musikliv: Christa Brix Hauser takker af som leder af Pigekoret. Sidste store koncert med Christa bliver mandag den 27. maj, hvor Pigekorslederen selv har lagt det skønneste program. Som altid er der et væld af god musik i vente i Domkirken, koncerter med egne kor og solister og med gæster udefra. Dyk ned i det righoldige program og følg også med her på hjemmesiden, som løbende opdateres. Se programmet her.