Ungesorggruppe

Sorggruppe for unge

Når du mister et menneske, der står dig meget nær, forandrer dit liv sig, og dødsfaldet vil påvirke din tilværelse i lang tid.

Du kan føle dig trist og ulykkelig, og ofte er det svært at snakke med vennerne eller familien. Måske har andre svært ved at sætte sig ind i, hvordan du har det, og måske har du vanskeligt ved at sætte ord på de mange følelser og tanker, der fylder dig.

Roskilde Domsogns Menighedspleje tilbyder dig at deltage i en sorggruppe, kun for unge. Her kan du møde andre unge, der også har mistet. Du kan få hjælp ved at snakke om alt det, der er svært, uden at skulle tage hensyn til andre. Du kan få støtte ved at dele erfaringer, tanker og følelser og du får hjælp til at finde strategier til at håndtere det der er svært.

Sorggruppen ledes af familieterapeuterne Dorthe Korshøj og Charlotte Thorsen

Ungesorggruppen er for unge mellem 14 og 25 år.

Praktiske oplysninger:

Tid:

Gruppen mødes hver 2. mandag kl. 17-20

Der starter nye forløb i januar og august

Sted:

Domkirkestræde 8, 1. sal

Pris:

Det er gratis at deltage

Kontakt:

Gruppeleder Dorthe Korshøj, tlf: 23672484, mail: dorthekorshoej@hotmail.com