Vi støtter kirken i verden

Kom med DSUK til middag, årsmøde og foredrag om at være præst i udlandet, i samarbejde med årets provstiindsamling.

Tirsdag d. 5. marts 18.00 til 21.00 i Konventhuset

Efter spisning vil der være spændende input om, hvordan Folkekirken møder mennesker i mange europæiske storbyer, samt i Canada og Thailand.

Udlandspræstepotpourri om at være udlandspræst

Indlæg af tidligere og nuværende udlandspræster, som Christine Pihl Poulsen fra Sydslesvig, domprovst Anne-Sophie Olander Canada, Henrik Geert Olsen, London.

I 2024 går provsti-indsamlingen i Roskilde Domprovsti til Dansk kirke Thailand. Der vil blive fortalt kort om indsamlingen.

I forbindelse med mødet afholdes der årsmøde for DSUKS Stiftsbestyrelse i Roskilde. Det er alle meget velkomne til at deltage i.

Det sker i Konventhuset, Domkirkestræde 10, 4000 Roskilde

Kl. 18.00 Middag, á 90 kr. som går til Den Danske kirke Thailand

Tilmelding til middagen Jens Arendt på Jens.Arendt@live.dk senest fredag den 1. marts