Find vej

Domkirken ligger midt i byen Roskilde. Du kan nemt komme hertil med tog eller bil - eller cykle, hvis du er frisk.

Med toget tager det ca. 25 min. fra København og næsten alle tog fra København H mod vest kører forbi Roskilde. Se Rejseplanen for togtider her.

OBS Vejarbejde:Mellem 15. januar og til maj 2024 er der afspærringer langs Dronning Margtethes vej og vil være spærret for gennemkørende trafik.

Roskilde Domkirke

Domkirkepladsen 3,

4000 Roskilde

visit@roskildedomkirke.dk

Oplevelser i Roskilde

Tæt på Roskilde Domkirke findes både Vikingeskibsmuseet, Skt. Laurentius kirkeruin, Roskilde Museum og Ragnarock.

Domkirken ligger lige ved Roskilde Fjord. For flere oplevelser i området, se mere på Visit Fjordlandets hjemmeside. I domkirkebyen Roskilde kan du opleve verdensarv, vikinger og nordens største musikfestival.