04 sep

onsdag 4. september 2024 kl. 12:00 - 12:30
Roskilde Domkirke

Onsdagsrefleksion - Tid til time out

På alle onsdage er Sankt Andreas Kapel i Domkirken ramme om en kort og enkel andagt, en refleksion over nogle af livets store spørgsmål. Ord og tanker man kan tage med sig ud i hverdagen igen, når den lille time out er slut. Onsdagsrefleksionen er for alle, som kan afse 15 minutter til at lade op med sang, ord og eftertanke i kirkens særlige rum.

Vi mødes efter onsdagsrefleksion…
… og du er mere end velkommen! 1. onsdag i måneden spiser vi frokost i Konventhuset, det koster 30 kr. at spise med og kræver ingen tilmelding. 2. onsdag i måneden mødes vi til kaffe i Konventgården. 3. onsdag i måneden mødes vi og er kreative, her kan du medbringe strikketøjet, broderi, hækletøj eller andet. Der serveres kaffe/te og lidt brød. 4. onsdag i måneden er der kaffe i Konventgården.

Alle er velkomne, det kræver ingen tilmelding.